2011. március 5., szombat

Csuda jól érzem ma magam! :))
Fürdeni is jó :)




 Tudom! Láttalak!!!  :)

.
 

Azt átaludtam :)



Emlékszel még az ovira?! :)


  
Még te kérdezed?!
.

  

Hát persze, hogy emlékszem! Csak egy kicsit magasan szálltál:))
Csak nem örültél valaminek??:))



Tegnap összefutottunk a városban! Emlékszel rá egyáltalán?! 



JAJ, ANYÁM! DE FÁJ A FEJEM!


 

Ugye fáj ???Az a sok rekesz!:))
Iszik kicsi, nagy, de jó volt :))

.

.
          Lehet, mégis tejet kellett volna innom?




Na ugye, Bóni!
Én megmondtam, hogy sok lesz!!! 


17 megjegyzés:

  1. Te Cica be ne rúgj! Van még meló!

    VálaszTörlés
  2. Ööö..! Itt van az én édös komám, hukk legjobbb barátomm!

    VálaszTörlés
  3. Fürödjünk komám a pezsgőbe :)

    VálaszTörlés
  4. Rájöttem, miért is vagyok fáradt. Nem a kevés alvás és a túl sok stressz az oka, dehogy. A titok a sok munkában rejlik!!!

    VálaszTörlés
  5. Mi a szösz a dögkeselyű nem jön hangoztatni minden marad a régiben.
    Na sasóka most ugass, úgy mint nem rég!
    Elhúzzuk a te nótád is.

    VálaszTörlés
  6. B.B tudod te egyáltalán,hogy hova tartózol?
    Már késő eldönteni,hogy eddig rossz helyen álltál.
    Vagy át kéne állni a jó oldalra.Ingyen pia neked nem jár.Dolgozó

    VálaszTörlés
  7. A dögkeselyű a születésnapját ünnepli, de talán jövőre már ő is rács mögött nézelődik.
    Van rá egy üveg pezsgőm.

    VálaszTörlés
  8. Cica, Oroszlán krokkó itt már mindenki iszik?
    Én meg még józan vagyok mi lehet az oka?
    Megkérdezem a pálinkás üvegtől, mit csináljak.
    Igyak vagy aludjak.Iszom addig még három monitort nem látok a monitort a monitort a......

    VálaszTörlés
  9. Orommel ertesultem a fejlemenyekrol. Gratulalok minden embernek akik az igazsag mellett harcoltak es mindent megtettek annak erdekeben, hogy napvilagot is lasson a dolog.
    Ennyi " harc" utan tiszteletemet fejezem ki amiert a humor erzekuket sem vesztettek el! :)
    Nagyon jo es elvezheto igy a blog. Nagyon tetszenek a kirakott kepek amik talaloak es felemeli az egesz mondandot.
    Latszik ebbol is igenyes emberek szerkesztik.
    Isten nem forditott nekunk hatat, amit soha nem is tett meg csak idore volt szuksege, hogy valamilyen uton segitse az igazakat.
    Azt hiszem ezen az oldalon senki nem csalodik mar.
    Remelem a buntetes is az ugyhoz melto lesz es mindenki megtanulja egy eletre a beteg, elesett embereket segiteni kell nem pedig meglopni es kihasznalni.
    Maradok orok tisztelettel: Ildiko

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szépet írt Ildikó! Ezek a képek nekem is nagyon tetszenek cuki a vizes Cica is bóni is.
    Lassan ér ide az igazság de ide ér.

    VálaszTörlés
  11. Hát komám szépen nézünk ki :)))
    Látom én vagyok a másnaposabb:))))

    VálaszTörlés
  12. Ezek a Cicák,hogy mennyit tudnak inni, ez elképesztő.Mégis tudják a dolgukat,mindent bele közeleg a végzetük!Még egy neki futás és nyertünk.
    Bízom benne,hogy a Figyelő meg nagyon figyeli a fejleményeket! Egyem a pici száját.István

    VálaszTörlés
  13. Hát ez kqrva jó , mintha képregényben beszélgetnének! Nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  14. Ezek a képek isteniek.Azt hiszem a hazugoknak már elegük van a cicákból.Már cicával álmodnak még ébren is.

    VálaszTörlés

"Soha ne félj kimondani azt,
amiről egész lelkeddel tudod, hogy igaz."
  (Márai Sándor)