2012. március 30., péntek

A mai nap eseménye:



310/2012 165
03060


9 megjegyzés:

  1. Mi ez a mai nap eseménye? Beírtam a keresőbe de ezt a lapot adta be.

    VálaszTörlés
  2. A számláló lehet!

    VálaszTörlés
  3. Rossz a számláló!Végig egyedül látogattam kb.10 percig a blogot,6 látogatót jelzett pluszban,hogy is van ez?Különben nincs jelentősége számomra főleg nincs.Jó hazudozást,mellébeszélést.

    VálaszTörlés
  4. Két blog van, közös a számlálója. A másik jóval korábbi.

    A hazudozásra és mellébeszélésre nem szoktunk rá, és már nem is szeretnénk. Ahogy az egyik barátunk mondta, nekünk - magyaroknak - ahhoz újra kellene születnünk... Például az ön bőrébe...
    Higgye el nekünk, ez nagy büntetés volna számunka, reméljük ekkora bűnt nem követtünk el az életbe.

    VálaszTörlés
  5. 04,46 Az nem igaz,hogy egyedül látogattad, mert mióta megy a blog Én minden nap megnéztem az aznapi írásokat. Mindig egyet ugrott a számláló.
    Egyszer akartam egy kerek számú látogató lenni. Többen lehettek a blogon mert a kerek számnál hárommal több lettem minden igyekezetem ellenére.
    Dolgozó

    VálaszTörlés
  6. Szerintem egyáltalán nincs jelentősége.
    Csak egy pici zavart okozott abban, hogy hányan is lennénk fent adott pillanatban.

    VálaszTörlés
  7. Névtelen Apr 1, 2012 11:28 PM-nek

    Nagy pontossággal mutatja az oldalsó csúszkának "támaszkodó", piros számláló. Bátran klikkeljen rá, megtudhat további részleteket is!

    VálaszTörlés

"Soha ne félj kimondani azt,
amiről egész lelkeddel tudod, hogy igaz."
  (Márai Sándor)