2010. október 3., vasárnap

Istenért és a hazáért!


Választás napja van. Én is elmentem szavazni… behúztam a három x-et. Nem voltam benne biztos, hogy helyesen döntöttem. Mégis. 

Többet nem foglalkozom vele, elengedem… Várakozással tekintek az eredmények, és a változások elé.

Ne kérdezze senki kire szavaztam, úgyse értené… én sem. Engedelmességből szavaztam. Nem a tökéletesre, mert olyat nem találtam. Nem meggyőződésből, hanem elkötelezettségből.
Mindegyik x előtt, „Istenért, s a hazáért” fohász tört fel belőlem.

Hitem szerint a hűségen áldás van, ebben bízok, ebben reménykedek!

Én mindent megtettem, a többit Isten kezébe teszem. Így legyen!

1 megjegyzés:

  1. Mindenki bízik hátha jobb lesz! majd meglátjuk,hogy jól szavaztunk e . Menetközbe
    tudjuk meg.

    VálaszTörlés

"Soha ne félj kimondani azt,
amiről egész lelkeddel tudod, hogy igaz."
  (Márai Sándor)