2011. december 11., vasárnap

Fényképnézegetés…

 
Czene Lászlóné kitüntetéséről szóló cikkeket keresve találtam rá – elsőre! - a halasi „Szociális Munka napi ünnepség a Váriban” tudósításra (2011. 11. 16.)… Több mint száz fényképet néztem meg… Fura, ismerős, visszás érzés kerített hatalmába, semmi sem változott…
Azt gondolhatnák némelyek, hogy irigykedek, hiszen én vendégként, mint szociális munkás, sohasem vehettem részt az ünnepségen… Amikor megkifogásoltam ezt (hármunk nevében), az igazgatónő elhíresült elszólása (válasza) az volt, hogy „Vegyük tudomásul, hogy a szociális munka napja, nem a szociális munkásokról szól!”  Ez a legpontosabb definiálása az ilyen típusú rendezvényeknek, s ez az életérzés az, mely folyton visszaköszön bennem. Csak a magasztosság és a lelki emelkedettség hiányzik… mondhatni a lényege az ünneplésnek. Hiába a külcsín, hiába a méltóságot sugárzó öltözet, ha a viselője folyton méltatlannak bizonyul…
Hogy teljes és hiteles képet kapjak az alkalomról, lassan pásztáztam végig a képeket… Nagyon árulkodó volt… Itt-ott olyan érzésem volt, minta egy másfajta nyilvántartást nézegetnék…

Ki tudja, mit keresnek ott azok, akiket feljelentettek, de megúszták, mert „védelem” alatt állnak… Akit nem jelentettek, de vádlott lett… akik ellen nagy erőkkel nyomoznak… vagy, akik büntetett előéletűek?

Beszédesek ezek a fényképek… Ki, ki mellett, vagy mögött, vagy előtt áll? Ki, kivel ül egy asztalnál… ki mellől húzódnak el az emberek… ki, kinek gratulál… Mit keresnek ott azok, akiknek igazán semmi keresnivalójuk ott, akik a bántalmazásokban érintettek, akik a rágalmazásban élenjártak, akik kétfele sántikálnak, és még sorolhatnám…

Mindenesetre a képek tanulsága szerint, sokan a hátuk közepére kívánták az egészet… Nem is értem, hiszen nekik örülniük kellett volna… Ha másért nem, legalább egymás társaságának… Hiszen, hasonló a hasonlóval érzi jól magát…
No, azért ne legyek túl szigorú, négy emberrel, én is szívesen találkoztam volna!


Levélküldés: ITT!                   Az utolsó döfés: ITT!
"Mert megérdemeltem!"            Facebook            "A Vincze konklúzió": ITT!

6 megjegyzés:

  1. Az első négy kép nagyon jó!!!
    Simon Ilonának testőre van, vagy ki áll mögötte?

    VálaszTörlés
  2. Ki foglalkoztatja F. Zoltán vádlottat?
    Rostás László?

    VálaszTörlés
  3. Ilonka úgy járt mint az Én piskótám,összeesett.

    VálaszTörlés
  4. Alig találtam meg, a TvHalas cikkét!
    Vajon a lebukásukra is ennyi energiát fog szánni, Paprika Tamás úr? Mert a sztárolásukra elég sok fotót csinált! Érdekes mindenesetre.

    VálaszTörlés
  5. A fejesek is nagyon fel vannak dobva, alig várják, hogy vége legyen az egésznek!

    VálaszTörlés
  6. 16,06
    A védenc áll mögötte, akit nem lehetett a szemtanúk vallomása alapján (sem!) büntetőeljárás alá vonni!!!!! Úgy, ahogy a másik fideszest se!
    Tudják, őket megilleti az ártatlanságabb védelme! Vagy ilyen törvény még nincs?
    Majd lesz!

    VálaszTörlés

"Soha ne félj kimondani azt,
amiről egész lelkeddel tudod, hogy igaz."
  (Márai Sándor)