2010. október 29., péntek

Olvasói levél LXXXIII.


A dolog a történtek óta bánt.

Következő történt:
- xy hozzátartozónak az anyukája beteg, kórházban kezelik
- valaki ajánlja neki az orvos házaspárt milyen jók, intézze el velük, hogy soron kívül bekerüljön az anyukája - jó sok pénzért minden lehetséges - a kőrösi úti intézménybe
- xy nagyon megbízik az orvosainkban
- még boldogabb, mikor meglát engem és nagyon megkért, nagyon vigyázzak az anyukájára, elmeséli a történteket
- megígérem, amíg munkaidőben bent leszek, különös gonddal vigyázom rá és kolléganőim is
- de, azt is elmondtam neki: sajnálom, de nem jó utat választott, és aggódom, mert ez az intézet nem a megfelelő a beteg anyukája számára
- mi megteszünk mindent, amit lehet
- pár nap elteltével az állapota romlik, jól látom, jeleztem is xy-nak, aggódom, én nem lehetek mindig az anyukája mellett
- telefonon tájékoztattam az orvos házaspárt a néni rossz állapotáról, vártam a segítséget
- na, azt várhattam sajnos, rá se nem néztek, semmi. Végül ügyeletet hívtam a nénihez
- az ügyeletes orvost tájékoztattam a néni állapotáról, majd megkérdezte: a nénit, miért van itt? A néni azt válaszolta: a nyugdíjáért.
- nem lepődött meg a kiérkező orvos, megvizsgálta, gondolkodott bevigye vagy sem, végül úgy döntött nem viszi be a kórházba, mert van orvosa az intézetünknek!
- nem éreztem jól magam, tudtam baj van, be kellett volna vinni a kórházba... másnap reggel hivott a fia, és kértem azonnal vigye el, mert nagy baj lesz....

Igazam lett, este 4-ig dolgozott, megígérte, utána jön érte, - és rám hallgat -, de már késő volt...

Nagyon sajnáltam a nénit és a fiát is... Nagyon szégyellem magamat én is, azért mert az orvosaink gazemberek, iszákosak, nemtörődőek!

Mondja kedves igazgatónő, tudott erről? Mert tudnia kellett volna, mi megy az Intézetében!

Csak azért, hogy világos legyen, sok pénzt kaptak az orvosaink a néniért, hogy beengedték felvétel nélkül, csakhogy a szerencsétlen család elvárta volna, ezért törődjenek is az anyukájukkal és nem csak telefonon, egy szem seduxen-t adatni a néninek velem!

Tudom kinek az anyukája, mert jól ismerem és azt is elárulom, hivatalos személy...

Várom az igazgatónő válaszát!

A leírtakat vállalom felelősséggel, mert igaz!
Sajnos az orvosaink nemtörődömök,  hogy is vették volna észre a terhes lányt is, ha sosem látták csak a füzetet. Talán kísérletek folynak itt? Korábban olvastam valaki írta, elgondolkodtató mindenesetre!

Üdv: Egy- hivatásában elhivatott -, megalázott dolgozó!


Anonim levélküldés: ITT!           Bővülő dokumentumtárunk ITT!
www.pszicho.net

6 megjegyzés:

  1. Ezt az esetet én is hallottam annak idején.
    Úgy tudom ezt a nővérkét nagyon megviselte ez az ügy. Aztán, hogy szóvá tette e bent az intézményben nem tudom, de megalázások sorozatát kapta annak idején! Megjegyzem igazságtalanul!

    VálaszTörlés
  2. Jol tudod.Biztos a szaktudasom zavarta egyik-masik rokont! Jol tudom,ezert soha nem mennek vissza az intezetbe,jo uton jarok minden almom megvalosul koszonom azoknak akik hittek bennem es szerettek tamogadtak! Kivanom nekik is sikeruljon jobb korulmenyek kozott dolgozni jo fonokokkel !

    Egy hivatasaban elhivatott megalazott dolgozo!

    VálaszTörlés
  3. Ugyan S!Te vagy a leggyengébb a szakmában!!!Azt sem vetted észre,hogy exitált a beteg!!!

    VálaszTörlés
  4. De nem az én műszakomba!

    VálaszTörlés
  5. Erdekes az elottem levo ket hozzaszolas!
    Az S -nem en vagyok! Azonkivul az 5 osztalyon tortent ,hogy nem vette a kivalo dolgozo eszre hogy a meteggel mi tortent,es atadta az osztalyt.Kerdem en aki rendessen minden szobat rendbetett ,ellenorzott velem miert nem fordult elo ilyen soha? Talan azert mert en nem kaptam soha jutalmat kiemelkedo szakmai tudasomert.
    Undorito milyen a vezetoseg es milyen egy nehany fonover.Semmit nem lat csak azt amit akar.

    VálaszTörlés
  6. De majd felelnek az osztályokon történtekért!
    Mindenkinek tudni kell mi történt az osztályán.
    Ezért kell alkalmassági minden dolgozónak.A mi esetünkbe senki nem vállalja fel a történteket, mindenki a hazugság mellé állt, ha van kivétel bocs, azért vannak a főnővérek,hogy rendet tartsanak az osztályukon.Tudják milyen események történtek.Ha a vádemelés büntetés végrehajtásra változik attól a perctől a főnővér,vagy főnővérek hamis tanúnak bizonyul.
    de még bűnrészes is egyúttal.Csak mindenki kapja azt a büntetést amire rászolgált az igazgatónőtől kezdve a bántalmazókig.Munkás

    VálaszTörlés

"Soha ne félj kimondani azt,
amiről egész lelkeddel tudod, hogy igaz."
  (Márai Sándor)