2011. október 15., szombat

Közalkalmazotti bértábla 2011



                                                          Katt a képre

„A” fizetési osztályba - a legfeljebb alapfokú iskolai végzettséghez kötött munkakör, - az alapfokú iskolai végzettséget nem igénylő szakképesítéshez kötött munkakör; „B” fizetési osztályba - az alapfokú iskolai végzettséget igénylő szakképesítéshez kötött munkakör; „C” fizetési osztályba -„B” fizetési osztály szakképesítésre épülő szakképesítéshez kötött munkakör, - a középiskola utolsó évfolyamának elvégzését igénylő szakképesítéshez kötött munkakör, - a középiskolai végzettséghez kötött munkakör; „D” fizetési osztályba - a középiskola utolsó évfolyamának elvégzésére épülő szakképesítésre, vagy középiskolai végzettségre épülő szakképesítéshez kötött munkakör, - a középiskolai végzettséget igénylő szakképesítéshez kötött munkakör; „E” fizetési osztályba - az egyetemi, főiskolai végzettséget nem tanúsító felsőfokú szakképesítéshez kötött munkakör, - a középiskolai végzettséghez kötött akkreditált iskolai rendszerű felsőfokú szakképesítéshez kötött munkakör; „F” fizetési osztályba a főiskolai végzettséget és szakképzettséget igazoló oklevélhez kötött munkakör; „G” fizetési osztályba a főiskolai végzettséget és szakképzettséget igazoló oklevélhez és a munkakör betöltéséhez jogszabályban előírt szakvizsgát vagy jogszabályban azzal egyenértékűnek elismert vizsgát igazoló oklevélhez kötött munkakör; „H” fizetési osztályba - az egyetemi végzettséget és szakképzettséget igazoló oklevélhez kötött munkakör, - a főiskolai végzettséget és szakképzettséget igazoló oklevélhez kötött munkakör és ehhez az oklevélhez kapcsolódó tudományos fokozat; „I” fizetési osztályba - az egyetemi végzettséget és szakképzettséget igazoló oklevélhez és a munkakör betöltéséhez jogszabályban előírt szakvizsgát vagy jogszabályban azzal egyenértékűnek elismert vizsgát igazoló oklevélhez kötött munkakör, - az egyetemi végzettséget és szakképzettséget igazoló oklevélhez kötött munkakör és 1984. szeptember 1-je előtt doktori cselekmény alapján szerzett egyetemi doktori cím, vagy egyetemi végzettséget és szakképzettséget igazoló oklevél és 1984. szeptember 1-je után szerzett egyetemi tudományos fokozat (dr.univ.); „J” fizetési osztályba - az egyetemi végzettséget és szakképzettséget igazoló oklevélhez kötött munkakör és a felsőoktatásról szóló törvény szerinti tudományos fokozat, - a Magyar Tudományos Akadémia hazai rendes és levelező tagsága, az akadémiai doktori cím.

2011. október 14., péntek

Abnormális történetek IV.

 
Időhúzás…

A jelenleg is folyamatban lévő tárgyalásokon az újabb időhúzásra tett kísérletek állítólag sikertelennek bizonyultak. Az újabb igazságügyi orvosszakértői vélemények megerősítették az előzőket, amik ellen korábban többször is kifogást emeltek. Lásd még: ITT!
Egyébként az ilyen típusú pereket, véleményem szerint minden normális esetben, gyorsított ütemben kellene lefolytatni, tekintettel arra, hogy nem konzervdobozok a sértettek, hanem húsvér, kiszolgáltatott betegek. Ráadásul az ártatlanság vélelmére való hivatkozás kifogása mögé bújva, nem mentettek fel senkit a munkavégzés alól... kivéve engem...

A csalókat, okirathamisítókat, betegverőket, erőszakolókat, táppénzcsalókat… az adófizetők pénzéből tovább foglalkoztatja a megyei fenntartó… Aki viszont a munkáját becsülettel és felelősséggel végzi, az egzisztenciális fenyegetettségben kényszerül élni…

Ha ezeket a visszaéléseket takargatják és védik, akkor milyen bűnöket követhettek el a pártolóik, patrónusaik?


Levélküldés: ITT!                   Az utolsó döfés: ITT!
"Mert megérdemeltem!"            Facebook            "A Vincze konklúzió": ITT!
Levélküldés: ITT!                   Az utolsó döfés: ITT!

"Mert megérdemeltem!"            Facebook            "A Vincze konklúzió": ITT!

2011. október 13., csütörtök

Abnormális történetek III.

 
Számonkérés helyett

Ami ebben az ügyben zajlik, az már nem is abnormális... Skandalum.

-          a betegverő ápolók nem lettek gyanúsítottak, ma is a betegek mellett dolgoznak
-          a szexuális játékokra kényszerítő ápolók nem lettek meggyanúsítva, ma is a betegek mellett dolgoznak
-          a két megvádolt ápolót (zsarolásért, betegbántalmazásért) nem mentették fel a munkavégzés alól, nem helyezték át őket más munkakörbe
-          az ominózus hetes osztály főnővérét a fenntartó kitüntette
-          a táppénzcsalás elkövetőjével szemben nem indult fegyelmi eljárás
-          a csalásért, okirathamisításért megvádolt és elmarasztalt igazgató ellen nem indult fegyelmi eljárás, sem munkaviszony megszüntetés
-          a munkavégzésben kifogásolt és csalással megvádolt és elmarasztalt belső ellenőr ellen nem indult fegyelmi eljárás, sem munkaviszony megszüntetés
-          a szabálytalan nyaraltatásokkal kapcsolatban nem indult eljárás, sem elbocsátás nem történt
-         

Indult viszont azok ellen, akikről azt gondolják, hogy nem helyeslik az intézményben történteket.


Levélküldés: ITT!                   Az utolsó döfés: ITT!
"Mert megérdemeltem!"            Facebook            "A Vincze konklúzió": ITT!

2011. október 12., szerda

Köszönöm!

Köszönöm a blog tulajdonosainak így ismeretlenül is, hogy engedték a véleményem kinyilvánítani és nem törölték  a bejegyzéseimet! Mivel nem szeretnék nekik több kellemetlenséget (zaklatást) szerezni (feljelentgetések, stb.) Nem írok többet!
Nem búcsúzom végleg, figyelek eztán is, ha úgy alakulnak a dolgok, akkor továbbra is írom az észrevételeimet.
Egy jobbik-os oldalon folytatom az intézettel kapcsolatos feltárásaimat.

Viszlát! Jó éjszakát mindenkinek!

Abnormális történetek II.

 
Belső ellenőrzés

A fenntartói vizsgálat szerint a belső ellenőr évekig nem végzett belső ellenőri munkát
Szabálytalanságok sorozatát állapították meg
Nincs belső vizsgálat (ki is végezné?)…
Nincs fegyelmi eljárás…
Nincs felelősségrevonás…
Nincs elbocsátás…
Csalás miatt (olyan konferencián való részvételért vett fel útiköltség térítést, melyen nem vett részt)  tárgyalás mellőzésével - ahogyan előre megjósolták - pénzbírsággal sújtják a volt belső ellenőrt is…
Nincs fegyelmi eljárás…
Nincs elbocsátás…

?

Levélküldés: ITT!                   Az utolsó döfés: ITT!
"Mert megérdemeltem!"            Facebook            "A Vincze konklúzió": ITT!

Olvasói levél - Veszélyben a köz vagyona!


Nyílt levél Bányai Gábornak a Bács-Kiskun megyei Közgyűlés elnökének



Tisztelt Elnök Úr!

A közgyűlés MSZP frakciója nevében tiltakozom az ellen, hogy 2011. október 3-án a megyei közgyűlési elnökök – köztük Ön is – és Orbán Viktor miniszterelnök megállapodást írtak alá a megyei intézmények és az összes vagyonuk államosításáról, melynek fejében az állam átvállalta a megyék hitelállományát.


Felszólítom Önt, hogy vonja vissza az aláírását!!!


A Bács-Kiskun megyei Közgyűlés hitele 3,5 md Ft, amely az éves 34 md Ft-os költségvetés mellett kezelhető. Semmi szükség az állami beavatkozásra. Ön mégis lemondott az önkormányzatiságról, az intézményeinkről és cserébe átadta a megye vagyonát, amely több tízeszerese ennek az összegnek. A döntés ésszerűtlen és felháborító.


A megállapodás aláírói – Ön is Elnök úr! – tudták, hogy jogszabálysértő amit csinálnak ennek ellenére túllépve hatáskörüket, elfeledve az esküjüket, testületi felhatalmazás nélkül aláírták a paktumot, semmissé téve ezzel a megye 20 éve kiküzdött önkormányzatiságát.


Kérdezem Elnök Úr, hogyan lehet egy dokumentumot –ami a vagyonátadásról is szól – vagyonleltár nélkül aláírni? Hogyan lehet 3,5 md Ft hitel fejében egy tollvonással lemondani a megye hatalmas vagyonáról? Úgy, hogy Ön pártkatonaként hátat fordított a megyéjének és csak az állam érdekét nézte.


Ön is tudja, ennek a paktumnak csupán két célja van. Az egyik pénzkivonás a megyei önkormányzatokból a másik a megye vagyonának államosítása majd újraelosztása.


Tudja-e Ön garantálni azt, hogy Bács-Kiskun megye vagyona azoké a településeké lesz, ahol az fizikailag is van? A Cifrapalota Kecskemété, a speciális iskola Bajáé, Veránka Érsekcsanádé, az Érseki Kastély Hajósé és sorolhatnánk.


Nem! Ön ezt nem tudja garantálni mert a megyei vagyon eltűnik majd az érzéketlen állami vagyonfelélés feneketlen gyomrában.


A paktum aláíróit azzal áltatta a miniszterelnök, hogy a megyéké lesz a területfejlesztés. Az a területfejlesztés, amelyre jelenleg hazai forrásból egy fillér sincs. Az ország gazdasági helyzetét ismerve mostanában nem is lesz. Ez csak egy ígéret, amiért Önök feladták a megyét.


Azt is mondták Önöknek, hogy az államosítás után jobb színvonalú lesz az intézményfenntartás. Kevesebb pénzből? Ha nincs önkormányzat, akkor nincs az állami normatívákat kiegészítő önkormányzati finanszírozás sem.


Tisztelt Elnök Úr!


Jogszabályellenes, hogy Ön testületi felhatalmazás nélkül nevét adta a megyei önkormányzatok megszüntetéséhez. Miért nem tudhatott a közgyűlés arról, hogy Önök mire készülnek? A kormány az előkészítő tárgyalásokat miért nem az érintett testületekkel folytatta? Önök ezt nem igényelték? A megyék főtárgyalói miért pont az eladósodott megyék elnökei voltak? Miért hallgattak a többiek köztük Ön is Elnök Úr! Hogyan válhatott Ön a megye ügyének elkötelezettjéből az államot kiszolgáló paktum aláírójává?


Kérem, vonja vissza az aláírását!


Kecskemét, 2011. október 12.


Dr. Balogh László sk.

MSZP frakcióvezető

 Hozzászólásként érkezett. Köszönjük!

Levélküldés: ITT!                   Az utolsó döfés: ITT!
"Mert megérdemeltem!"            Facebook            "A Vincze konklúzió": ITT!